نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

UPS (منبع برق بدون وقفه) یک وسیله الکتریکی است که برای تامین برق بدون وقفه تجهیزات الکترونیکی حساس استفاده می شود. ما همچنین آن را به عنوان یک منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) می شناسیم. این دستگاه می‌تواند به آفریقای جنوبی کمک کند تا به کار خود ادامه دهند، در ارتباط بمانند، غذا بپزند، و نمایش‌های مورد علاقه خود را تماشا کنند. UPS راه حل بلندمدتی برای از دست دادن برق یا “برق جایگزین” نیست. اما می تواند روتر اینترنت شما و طیف وسیعی از دستگاه ها را برای مدت زمان کوتاه تری تامین کند. تجهیزات متصل نیز از حفاظت برق قابل اعتماد بهره مند خواهند شد. عملکرد UPS در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.

عملکرد UPS

عملکرد UPS و انواع یو پی اس

برای عملکرد UPS سیستم های یو پی اس را می توانیم به دو دسته بک آپ باتری و بک آپ ژنراتور طبقه بندی کنیم. سیستم های پشتیبان باتری از باتری ها برای ذخیره انرژی در حین کارکرد عادی استفاده می کنند. سیستم های پشتیبان ژنراتور از ژنراتورها برای تولید برق در هنگام قطع برق استفاده می کنند.

نحوه بررسی عملکرد یو پی اس

آنها برای محافظت از تجهیزات حساس در برابر نوسانات برق که ممکن است در هنگام قطع برق رخ دهد، طراحی شده اند. می توانید از آن برای رایانه ها، سرورها، تجهیزات مخابراتی، تجهیزات پزشکی، سیستم های کنترل صنعتی و سایر انواع تجهیزات مشابه استفاده کنید.

حتی اگر این دستگاه‌ها در اصل برای محافظت از فناوری حساس شما در برابر نوسانات و شرایط ناپایدار برق در نظر گرفته شده‌اند، ما می‌توانیم از آنها برای برنامه‌های کاربردی دیگر استفاده کنیم. بسیاری از آفریقای جنوبی سیستم های یو پی اس خود را خریداری کرده اند تا در هنگام قطع برق، چراغ های خانه را روشن نگه دارند.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه انتخاب و خرید UPS

دیگران از آن برای حفظ تجهیزات پزشکی حیاتی برای آرامش خاطر استفاده می کنند. برخی از مشاغل از آنها برای به تاخیر انداختن وقفه های تجاری به دلیل کاهش بار استفاده می کنند.

زمان نیاز به UPS

برای عملکرد UPS سیستم‌های UPS معمولاً در برنامه‌های کاربردی حیاتی مانند بیمارستان‌ها، مراکز داده، مؤسسات مالی، کارخانه‌های تولیدی و پایگاه‌های نظامی استفاده می‌شوند. آنها همچنین برای کسب و کار و خانه شما ایده آل هستند. شرایط ناپایدار برق می تواند منجر به افزایش مطالبات بیمه برای وسایل الکترونیکی شود که نوسانات مکرر برق آسیب دیده است.

به همین دلیل، بسیاری از شرکت‌ها برای هر لپ‌تاپ، کامپیوتر و دستگاه‌های الکترونیکی ضروری در تجارت خود، واحدهای منبع تغذیه بدون وقفه نصب می‌کنند. این دستگاه‌ها در صورت قطع برق، قطع شدن برق یا قطع برق به هر دلیل دیگری وارد عمل می‌شوند و به دستگاه شما یک منبع پایدار پایدار برق می‌دهند.

یو پی اس یک روش حفاظتی مقرون به صرفه و قابل اعتماد است. آنها همچنین می توانند با روشن نگه داشتن دستگاه ها به اندازه کافی برای ذخیره و ذخیره داده ها در جایی که اطلاعات حساس پردازش و ذخیره می شوند، از دست دادن داده ها جلوگیری کنند.

مصرف برق UPS

برای عملکرد UPS از نظر فنی، یک یو پی اس با ظرفیت باتری به اندازه کافی بالا می تواند کتری شما را تغذیه کند. گفته می شود، یک باتری به اندازه کافی بزرگ احتمالا گزینه مقرون به صرفه ای نخواهد بود. یک ژنراتور یا دیگر سیستم منبع تغذیه جایگزین می تواند راه حل بهتری برای تغذیه کتری شما ارائه دهد.

این به این دلیل است که کتری شما یکی از بزرگترین دمنده های انرژی در خانه و محل کار شما است. یک کتری بین 1200 تا 3000 کیلووات نیاز دارد! این بدان معناست که حتی با یک اینورتر، می تواند باتری شما را به راحتی تخلیه کند.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی نیاز خود برای خرید UPS

ساده ترین راه حل برای کمبود آب گرم هنگام قطع برق این است که آب را از قبل بجوشانید و آن را در یک فلاسک گرم شده نگهداری کنید. در غیر این صورت، اگر سیستم منبع تغذیه پشتیبان دارید، می توانید آن را در مایکروویو بجوشانید.

UPS مناسب برای کامپیوتر و رایانه

برای اینکه بفهمید کدام UPS برای راه‌اندازی شما بهترین است، با بررسی میزان VA مورد نیاز خود و برای مدت زمانی که برای تامین برق به UPS نیاز دارید، شروع کنید. فرض کنید یک رایانه شخصی، صفحه نمایش با اندازه استاندارد و یک سیستم بلندگو در راه اندازی خود دارید. هر دستگاه به مقدار مشخصی منبع تغذیه نیاز دارد.

به سادگی این موارد را با هم جمع کنید، سپس دستگاهی تهیه کنید که VA بیشتر از مقدار محاسبه شده شما تامین کند. بعد، اندازه منبع تغذیه بدون وقفه را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت دارد. به طور معمول، اندازه های موجود 1 ساعته، 2 ساعته و 4 ساعته هستند. UPS از شما در برابر قطع برق محافظت می کند، اما همچنین می تواند از دکل شما در برابر کیفیت بد برق در شبکه محافظت کند.

علت وجود صدا در UPS

برای عملکرد UPS اغلب، یک یو پی اس با قطع برق شروع به بوق زدن می کند و شروع به تامین برق پشتیبان برای دستگاه های شما می کند. در حالی که بالابرها بار خود را تخلیه می کنند، بیشتر و بیشتر بوق می زند تا به شما اطلاع دهد که چقدر انرژی باقی مانده است.

اگر UPS شما بوق می‌زند اما کاهش بار را تجربه نمی‌کنید، می‌توانید کلید برق اصلی یا برد DV خود را بررسی کنید. ممکن است برق شما قطع شده باشد، یا ممکن است مشکل دیگری در منطقه شما وجود داشته باشد.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی سه نوع یو پی اس

کم بودن باتری

اگر صدای بوق دائمی را می شنوید، معمولاً به این معنی است که باتری UPS کم است. در این صورت باید فوراً دستگاه های الکترونیکی خود را خاموش کنید تا از آنها محافظت کنید.

خودآزمایی ناموفق

برای عملکرد UPS اگر هنوز صدای بوق می شنوید، اما یو پی اس شما برای شارژ وصل است و برق خانه شما روشن است، ممکن است به این دلیل باشد که یو پی اس شما در تست خودآزمایی شکست خورده است. این یا به این معنی است که باید تعویض شود یا اینکه دستگاهی که به برق وصل است خیلی سریع برق آن را تخلیه می کند.

قبل از بازدید از فروشگاه UPS، ابتدا سعی کنید دستگاه هایی را که در حال حاضر به UPS وصل شده اند، جدا کنید. اگر صدای بوق متوقف شود، به این معنی است که دستگاهی که به برق وصل کرده اید به جریان برق قوی تری نسبت به آنچه که یو پی اس می تواند ارائه دهد نیاز دارد. اگر همه چیزهایی که به برق وصل شده یک لپ تاپ باشد، ممکن است مشکل ساز باشد، اما اگر یک کتری را به برق وصل کرده باشید، منطقی تر است.

بوق به شما اطلاع می دهد که UPS نمی تواند بارهای متصل را تحمل کند. اگر فقط یک دستگاه را به برق وصل کرده اید (که کتری نیست) و با این مشکل مواجه هستید، UPS شما ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. شما می توانید یک یو پی اس با قیمت مقرون به صرفه را از ما پیدا کنید.

بیشتر بدانید: بررسی طول عمر یو پی اس

0/5 (0 نقد و بررسی)