نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

برنامه های تأمین برق غیرقابل انعطاف

از UPS در هر زمینه ای که به منبع تغذیه بدون وقفه و با کیفیت بالا نیاز دارد استفاده می شود.

مراکز داده

این که آیا داده هایی برای خدمات بهداشتی، بانکی 24 ساعته یا پردازش سفارش است، داده ها برای تجارت شما حیاتی است. شما در شبکه ها و سیستم هایی سرمایه گذاری کرده اید که این داده ها را مدیریت و ذخیره می کنند و هرگونه قطع برق می تواند ویرانگر باشد. تیم ما می تواند با یک سیستم سفارشی و یکپارچه که نیازهای ویژه برق شما را برآورده می کند، از جمله مجموعه های مولد Cat®، یکپارچه با منبع تغذیه بدون وقفه، کمک کند.

بهداشت و درمان: بیمارستان ها، کلینیک ها و خانه های بازنشستگی

در یک محیط مراقبت های بهداشتی، قدرت قابل اعتماد مسئله مرگ و زندگی است. برای ارائه مراقبت با کیفیت، باید مطمئن باشید که ماشین آلات نجات دهنده شما بدون وقفه برق 24/7 ساعت به درستی کار می کنند. مجموعه های مولد Cat®، با پشتیبانی از منابع تغذیه بدون وقفه Cat® (UPS)، بزرگترین بیمارستانهای جهان را تأمین می کنند.

بانک ها و بیمه

از کار و مشتری های خود جدا شده اید؟ سیستم های IT خاموش است؟ از دست دادن اطلاعات حیاتی؟ هر حادثه ای می تواند منجر به از دست دادن درآمد احتمالی کسب و کار شما شود. تیم ما می تواند با یک سیستم سفارشی و یکپارچه که نیازهای ویژه برق شما را برآورده می کند، از جمله مجموعه های مولد Cat®، یکپارچه با منبع تغذیه بدون وقفه، کمک کند.

این مطلب را از دست ندهید   بوق زدن محصول Back-UPS APC

مخابرات

تضمین برق 24/7 حتی برای سخت ترین و از راه دور ترین سایت های ارتباط از راه دور وظیفه شماست. هرگونه اختلال در منبع تغذیه می تواند باعث از دست رفتن درآمد و نارضایتی مشتری شود. تیم ما می تواند با یک سیستم سفارشی و یکپارچه که نیازهای ویژه برق شما را برآورده می کند، از جمله مجموعه های مولد Cat® مجهز به منبع تغذیه بدون وقفه، کمک کند.

صنایع

مهم نیست که تأسیسات شما چه چیزی تولید می کند، توقف در تولید به معنای از دست رفتن بهره وری است. نه تنها این، وقفه در منبع تغذیه می تواند برای تجهیزات مضر و برای کارمندان شما خطرناک باشد. مجموعه های مولد Cat® با یک منبع تغذیه بدون وقفه می توانند تجارت شما را ادامه دهند. به شما این امکان را می دهد که روند لاغری خود را حفظ کنید، کارمندانتان راضی و مشتریانتان را راضی نگه داریم.

پروژه های ویژه (رویدادها)

تأمین نیروی مورد نیاز برای اطمینان از روانترین اجرای بزرگترین رویدادها یک چالش واقعی است. هرگونه اختلال در منبع تغذیه می تواند باعث از دست رفتن درآمد و نارضایتی مشتری شود. تیم ما می تواند با یک سیستم سفارشی و یکپارچه مطابق با نیازهای ویژه برق شما از جمله مجموعه های مولد Cat integrated، یکپارچه با منبع تغذیه بدون وقفه، کمک کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)