نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

زمان انتقال یکی از مهم ترین عواملی است که باید هنگام انتخاب سیستم یو پی اس مناسب برای راه اندازی کسب و کار خود در نظر بگیرید. این مقاله توضیح می دهد که چرا و چگونه می توان اطمینان حاصل کرد که از سیستم یو پی اس خود بیشترین مزایا را دریافت می کنید. آیا به سرمایه گذاری در یک منبع تغذیه بدون وقفه برای راه اندازی کسب و کار یا شخصی خود فکر می کنید؟ یک یو پی اس تضمین می کند که می توانید از اجزای حیاتی راه اندازی مانند سرور داده خود محافظت کنید. در صورت بروز مشکل در برق اصلی، یو پی اس یک منبع تغذیه جایگزین ارائه می کند. هنگام انتخاب یک سیستم UPS طیف گسترده ای از متغیرها و ویژگی ها برای بررسی وجود دارد. در این مقاله یک عامل حیاتی و اهمیت زمان انتقال به UPS ارائه می کند.

اهمیت زمان انتقال به UPS

بررسی اهمیت زمان انتقال به UPS

برای اهمیت زمان انتقال به UPS در صورت قطع برق، یک UPS به منبع تغذیه باتری سوئیچ می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که سیستم شما خاموش نمی‌شود. زمان انتقال به مدت زمان طول می کشد تا UPS سوئیچ را کامل کند تا اطمینان حاصل شود که منبع قطع نمی شود. همچنین می‌تواند به مدت زمانی که طول می‌کشد تا UPS پس از رفع مشکل، برق را به برق بازگرداند، اشاره کند.

می تواند بین صفر تا 12 میلی ثانیه بیفتد. اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که هیچ تاخیری در انتقال نیرو وجود ندارد، باید اطمینان حاصل کنید که روی یک سیستم یو پی اس با تبدیل دوبل سرمایه گذاری کرده اید. این تنها نوع یو پی اس است که زمان انتقال آن صفر ثانیه است. یک یو پی اس آفلاین معمولاً 8 میلی ثانیه طول می کشد تا نیرو را انتقال دهد در حالی که یک سیستم تعاملی خطی معمولاً سوئیچ را در 5 دقیقه کامل می کند.

این مطلب را از دست ندهید   انواع مختلف باتری یو پی اس

اهمیت زمان انتقال به UPS و میزان کوتاه بودن زمان انتقال

برای اهمیت زمان انتقال به UPS طول زمان انتقال بستگی به فناوری و تجهیزاتی دارد که از یو پی اس برای تامین برق استفاده می کنید. به طور خاص، باید از زمان توقف منبع تغذیه خود آگاه باشید. به این ترتیب، می‌توانید تضمین کنید که بار در مدت زمانی که طول می‌کشد تا برق را انتقال دهید، راه‌اندازی مجدد یا ریست نمی‌شود.

اگر بار شما تجهیزات کامپیوتری است، توصیه می شود که بیش از 5 میلی ثانیه زمان انتقال نداشته باشید. به همین دلیل، باید مطمئن شوید که حداقل روی یک یو پی اس تعاملی خطی سرمایه گذاری می کنید.

اگر وسایل الکترونیکی بسیار حساسی وجود دارد که باید آنها را روشن نگه دارید، یک یو پی اس آنلاین با زمان انتقال صفر میلی ثانیه همیشه انتخاب پیشنهادی خواهد بود.

معمولاً سیستم‌های آفلاین و لاین تعاملی انتخاب مناسبی برای اکثر تجهیزات خواهند بود. در هر مکانی حداکثر هشت میلی ثانیه زمان انتقال باید به سیستم شما اجازه دهد بدون وقفه کار کند. با این حال، اگر تجهیزات حساسی دارید، یک یو پی اس آنلاین آرامش خاطر شما را فراهم می کند.

بهترین استفاده از یو پی اس

برای اهمیت زمان انتقال به UPS صاحبان مشاغل اغلب مجبورند دائماً مزایای اطمینان از برق بدون وقفه به سیستم های حیاتی خود را با هزینه انجام این کار به اشتراک بگذارند. اطمینان از اینکه برق شما هرگز خراب نمی‌شود یا از کار نمی‌افتد، می‌تواند گران باشد، به‌ویژه هنگام استفاده از UPS. به همین دلیل است که بسیاری از صاحبان مشاغل مایلند با راه اندازی UPS خود به حالت ECO برسند.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی کامل عملکرد UPS

بسیاری از سیستم های UPS از جمله Eufo 800 عملکرد ECO را برای پشتیبانی صرفه جویی در انرژی ارائه می دهند. اگر شما مشتاق به دستیابی به این هستید، پس باید به دنبال یک سیستم UPS باشید که آن ویژگی خاص را داشته باشد.

اساساً، این سیستمی را فراهم می کند که در حالت عملیاتی اولیه مشابه یک یو پی اس آفلاین استاندارد است. به این ترتیب، اینورتر در حالت آماده به کار خواهد بود و تنها در صورت وجود مشکل برق، روشن می شود. اگر این اتفاق بیفتد، در حالی که بای پس به اینورتر باز می گردد، یک ترمز کسری در منبع تغذیه وجود دارد. به این ترتیب، هنگام استفاده از UPS در حالت ECO، همیشه باید بررسی کنید که زمان انتقال چقدر خواهد بود. شما نمی توانید طولانی تر از زمان نگه داشتن بار خود بپردازید.

اهمیت زمان انتقال به UPS و میزان مناسب حالت ECO

برای اهمیت زمان انتقال به UPS معمولاً حالت ECO بسته به سیستم شما کارایی را تا 98 یا 99 درصد افزایش می دهد. به این ترتیب، می تواند پس انداز فوق العاده ای را برای کسب و کار شما فراهم کند، به خصوص اگر در حال اجرای یک تسهیلات در مقیاس بزرگ هستید.

با این حال، حالت ECO هنوز فقط در مواردی توصیه می‌شود که بار، هارمونیک‌های پایین تولید می‌کند و به تداخل شبکه حساس نیست.

همچنین گزینه هایی مانند حالت اکو فعال وجود دارد. این بهتر است زیرا اینورتر همیشه روشن می ماند و با ورودی کار می کند، اما بار را حمل نمی کند مگر اینکه نیاز داشته باشد. به این ترتیب، زمان انتقال کوتاه تری را با صرفه جویی مشابه انرژی فراهم می کند.

این مطلب را از دست ندهید   علت های اصلی شارژ نشدن UPS

بیشتر بدانید: مشخصات یو پی اس CyberPower OR1000PFCRT2U

0/5 (0 نقد و بررسی)