نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا باید از منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) استفاده کنید

در دنیایی که به نظر می رسد هر روز از لحاظ فنی روز به روز رشد می کند، ما باید آماده هر کاری باشیم، از کلاهبرداری فیشینگ گرفته تا حملات باج افزار. اما، اگر تهدیدی برای تجارت و داده های شما ناشی از جنگ فناوری نباشد، چه می کنید؟ اگر چیزی بسیار ساده باعث از دست رفتن داده های کسب و کار شما شود چه؟

آشنایی با ضروریت خرید ups

موسسه ملی ایمنی صاعقه گزارش داد که (خسارت کامپیوتر و از دست دادن داده ها در اثر صاعقه، ضرر اقتصادی سالانه نزدیک به 2 میلیارد دلار برای ایالات متحده است.) هنگام صاعقه، باعث افزایش قدرت می شود. این تغییر جریان می تواند پیامدهای زیادی برای سیستم ها و داده های رایانه شما داشته باشد.

این ممکن است از طبیعت مادر نباشد بلکه خطای انسانی باشد. یک تکنسین در سال 2011 هنگام خاموش کردن تجهیزات اصلی اشتباه کرد. این یک اشتباه باعث شد که بیش از 2.7 میلیون صنعت، مشاغل و اقامتگاههای آمریکایی 12 ساعت بدون برق داشته باشند.

قطع برق می تواند فاجعه بار باشد. اما خبر خوب این است که لازم نیست باشد. چیزی به سادگی یو پی اس (منبع تغذیه بدون وقفه) می تواند تجارت شما را نجات دهد.

یو پی اس (منبع تغذیه بدون وقفه) از برخی مشکلات برق محافظت می کند. عمدتا از آن در برابر خاموشی، خاموشی، سر و صدا، افزایش سن و افزایش قدرت محافظت می کند. هر یک از اینها چالش متفاوتی را برای سیستم های رایانه ای شما ایجاد می کند، و اگر بدون محدودیت باقی بماند، می تواند تأثیر مخربی داشته باشد. بنابراین، UPS چگونه از رایانه های شما محافظت می کند؟

این مطلب را از دست ندهید   اتصال سریع UPS C60

خاموشی در ups

خاموشی یکی از اصطلاحات رایج در رابطه با مشکلات برق است. خاموشی هنگامی رخ می دهد که سیستم به دلیل عدم تعادل بین یک نسل و مصرف آن، باعث خرابی کامل شبکه برق می شود. بعضی اوقات این می تواند خاموشی کامل باشد، در حالی که بار دیگر خاموش شدن کنترل شده برای یک منطقه خاص اعمال می شود تا از خاموشی کامل جلوگیری شود.

Brownouts شناخته شده نیستند اما به همان اندازه مخرب هستند. در حالی که خاموشی از دست دادن کل ولتاژ است، اما قطع برق ولتاژ است. این بدان معنی است که شما فقط کمتر از آن قدرت خواهید داشت. این می تواند از چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد. اگرچه این به اندازه کافی بی گناه به نظر می رسد، اما یک برف پاک کن قادر است دستگاه های الکترونیکی شما را ظرف چند دقیقه خراب کند.

سر و صدا در اثر تداخل بین رعد و برق و ژنراتورها ایجاد می شود. اگرچه این به نظر جزئی می رسد، اما می تواند در سیستم عامل های رایانه شما سو mal عملکرد ایجاد کند. این مشکل کمتری که در مصرف برق وجود دارد در پرونده های خراب نیز شناخته شده است.

سنبله ها افزایش ناگهانی ولتاژ است. معمولاً اینها شعله های کوتاه مدت جریان الکتریکی هستند که در اثر رعد و برق ایجاد می شوند. دلیل دیگر بروز سنبله ها این است که پس از خاموشی برق دوباره برق گرفته شود. وقتی برق دوباره برقرار شد مدتی طول می کشد تا جریان عادی شود. اگر وسایل الکترونیکی هنگام وقوع سنبله به برق وصل شوند، می توانند اثرات منفی داشته باشند.

این مطلب را از دست ندهید   مزایا و معایب ژنراتورها

Power Surge برابر و برابر با برفک زدن است. در حالی که کاهش قدرت کاهش قدرت است، ولتاژ برق افزایش قدرت است. مانند برنز، اینها عمر کوتاهی دارند، با این حال، هنوز هم صدمات قابل توجهی به ویژه به وسایل بزرگ مانند یخچال یا تهویه هوا وارد می کنند.

مشکلات برق از این قبیل چند بار اتفاق می افتد؟

وزارت نیرو گزارشی را تهیه کرد که هزینه قطع برق در 15 سال گذشته را نشان می داد. همچنین شامل تعداد مشتریانی است که تحت تأثیر قرار گرفته اند. به عنوان مثال، در سال 2014 رعد و برق شدید در ایلینوی باعث قطع برق به مدت دو روز شد. طی این دو روز، بیش از 420،000 مشتری تحت تأثیر قرار گرفتند. در کمتر از یک روز، هوای شدید (برف و یخ) در پنسیلوانیا باعث مشکلات برق شد که 715000 مشتری را تحت تأثیر قرار داد. هرکدام از این مشتریان تحت تأثیر می توانند تجارت شما باشند. اگر چنین است، آیا ابزاری برای محافظت از رایانه و داده های خود دارید؟

بنابراین، یو پی اس (منبع تغذیه بدون وقفه) چگونه از رایانه و داده های شما محافظت می کند؟ این تغییرات جریان الکتریکی را تشخیص داده و آن را تثبیت می کند، بنابراین رایانه های شما آسیب نمی بینند. هنگام خرید یو پی اس برای مشاغل خود، ابتدا باید تحقیق کنید تا مشخص کنید چه چیزی متناسب با نیازهای شرکت شماست.

منبع تغذیه بدون وقفه

دو نوع اصلی از راه حل های منبع تغذیه بدون وقفه وجود دارد: یو پی اس های آماده به کار و یو پی اس های تعاملی لاین.

  • یو پی اس در حالت آماده به کار در برابر قطعی و افزایش برق محافظت می کند. این به طور مداوم ولتاژ جریان را کنترل می کند تا ناسازگاری ها را تشخیص دهد. اگر یک افزایش یا قطعی را تشخیص دهد، بلافاصله به باتری شارژ می شود. این اجازه می دهد تا سیستم های شما بدون قطعی برق به کار خود ادامه دهند. یو پی اس Standby برای مشاغل دارای یک مرکز رایانه ای مناسب ترین حالت است زیرا نمی تواند همزمان از چندین مرکز رایانه پشتیبانی کند. این هزینه ها معمولاً بین 200 تا 500 دلار است.
  • UPS تعاملی Line برای محافظت از رایانه ها و داده های شما در برابر مشکلات طولانی مدت بهترین عملکرد را دارد. UPS Line Interactive برای تثبیت مداوم جریان ولتاژ تأمین کننده برق کسب و کار شما کار می کند. این کار را از طریق یک رگولاتور انجام می دهد که ولتاژ خط ورودی را به طور خودکار افزایش داده یا کاهش می دهد و بدون تعویض به باتری، که می تواند در طولانی مدت عمر باتری را طولانی کند. این هزینه ها معمولاً بین 500 تا 1200 دلار است.
این مطلب را از دست ندهید   دلایل راه اندازی مکرر Back-UPS
0/5 (0 نقد و بررسی)