نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه انتخاب یو پی اس

در نگاه اول، تعیین منبع تغذیه بدون وقفه یک کار پیچیده به نظر می رسد. اما در اصل، خواه یک سیستم UPS جدید بخرید یا واحد فعلی را جایگزین کنید، این انتخاب به دو عامل اصلی تقسیم می شود: بار مورد نیاز و خودمختاری باتری.

برای ایجاد مصرف برق مورد نیاز، بارهای بحرانی (که نیاز به محافظت توسط UPS دارند) را از موارد غیر بحرانی جدا کنید. به عنوان مثال، در یک مرکز تماس، تلفن ها و رایانه ها به عنوان حیاتی طبقه بندی می شوند، اما طرفداران میز اینگونه نیستند. برای یک کارخانه خطوط تولید و ماشین آلات حیاتی هستند، اما روشنایی غیر ضروری یا خطوط تلفن خیلی زیاد نیست.

با تعیین نیاز بار مشخص خواهد شد که کدام توپولوژی UPS مناسب ترین حالت است (آماده به کار / آفلاین، خط تعاملی یا آنلاین).

دومین معیار اصلی، استقلال باتری است. برای انجام خاموش کردن ایمن به چه میزان زمان کار نیاز دارید؟ هنگامی که به زمان کار فکر می کنید، باید به میزان فضای لازم برای نصب باتری نیز توجه کنید.

سایر عوامل موثر در انتخاب شما از UPS

محیط نصب: آیا به یک برج مستقل (معمولاً برای مکانهای صنعتی) یا یو پی اس رک (معمولاً با بار IT) نیاز دارید؟ و UPS کجا نصب می شود؟ سیستم های UPS در اتاق های خشک، بدون گرد و غبار و تهویه مناسب با دمای ثابت و کنترل شده بهترین عملکرد را دارند. اگر UPS به جای اینکه از جلو خارج شود عقب است، باید 300 میلی متر فاصله بگذارید.

این مطلب را از دست ندهید   منبع تغذیه بدون وقفه (UPS)

پیکربندی نصب:

آیا برای کاهش خطر جدی خرابی سیستم، لازم است مانند سیستم موازی N + 1، افزونگی ایجاد کنید؟

تعمیر و نگهداری UPS:

آیا UPS برای تعمیر و نگهداری به پنل جلویی دسترسی دارد یا اینکه به دسترسی جانبی نیاز دارد؟ اگر این مورد دوم باشد، برای پیکربندی سیستم تأثیراتی دارد.

ضمانت نامه:

استاندارد صنعت برای سیستم های UPS دو یا سه سال ضمانت است. Riello UPS پنج سال ضمانت تمدید شده به صورت استاندارد در تمام یو پی اس های حداکثر تا 3 کیلوولت آمپر ارائه می دهد.

لوازم جانبی:

توصیه می شود همیشه از یک کلید دور زدن استفاده کنید. بسته به نیازهای شبکه و ارتباطات، کارتهای SNMP یا سایر اتصالات BMS توصیه می شود.

ویژگی ها:

آیا UPS شامل یک صفحه نمایش LCD یا حتی صفحه لمسی است که اطلاعات عملکرد مهمی به شما می دهد؟ چه حالت های کاری دارد (به عنوان مثال حالت ECO، Smart Active، مبدل فرکانس)؟

0/5 (0 نقد و بررسی)