نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا باید از یک سوئیچ بای پس نگهداری خارجی با یو پی اس استفاده کرد؟

یک سوئیچ بای پس تعمیر و نگهداری خارجی، یک سیستم UPS را قادر می سازد تا به صورت برق جدا شود – از مدار قدرت حیاتی خارج شود – برای تعمیر و نگهداری ایمن UPS، کار سرویس یا تعویض واحد بدون ایجاد اختلال در بار. بدون وجود یک سوئیچ بای پس خارجی، مانند Multi Pass Riello UPS، برای ایجاد امکاناتی برای نگهداری پیشگیرانه، تنها گزینه ایمن این است که کل بار بحرانی را خاموش کنید، نه فقط سیستم UPS.

چرا وجود بای پس لازم است؟

بای پس نگهداری خارجی از یک روش سوئیچینگ دستی برای انتقال بار بین خروجی UPS و منبع تغذیه شبکه استفاده می کند. این می تواند شامل یک سوئیچ انتقال تک (سه یا چهار قطب) یا یک آرایه مقره باشد. بای پس خارجی اغلب می تواند به صورت دیواری یا دندانه دار نصب شود – که به عنوان بای پس Wrap-Around شناخته می شود، این موارد به طور کلی در کنار سیستم UPS نصب می شوند. همچنین می تواند از interlock های مکانیکی، معروف به Castell استفاده کند تا مطمئن شوید بای پس در ترتیب صحیح کار می کند و به UPS یا بار آسیب نمی رساند.

نکات ضروری در بای پس

بای پس نگهداری خارجی نباید با بای پس نگهداری داخلی تعبیه شده در برخی از UPS ها اشتباه شود، که فقط به شما اجازه می دهد تا کارهای ایمن نگهداری را در قسمت های جدا شده یو پی اس انجام دهید – ممکن است هنوز قسمت های (زنده) دیگری مانند اتصالات شینه وجود داشته باشد.

این مطلب را از دست ندهید   اهداف اتصال ups

علاوه بر این، بای پس بایستی تعمیر و نگهداری خارجی را نباید با سوئیچ بای پس استاتیک در UPS آنلاین اشتباه گرفت، که در صورت بروز خطا یا خرابی در منبع تغذیه بدون وقفه یک عملکرد ایمنی است. توجه داشته باشید که برخی از بای پس های تعمیر و نگهداری خارجی یک عملکرد انتقال خودکار را در خود دارند که به همان روشی است که به عنوان بای پس استاتیک در UPS عمل می کند. بای پس های نگهداری خارجی تمیز کننده مدار یا سوئیچ چرخشی هستند.

مزایای استفاده از بای پس نگهداری خارجی

  • قابلیت انزوای کامل که امکان نگهداری UPS را بدون ایجاد اختلال در بار فراهم می کند
  • امن و کاربر پسند با یک توالی سوئیچینگ ساده که خطر تغذیه مجدد UPS را ندارد
  • به هم پیوستگی برق بدون نیاز به تنظیمات پیچیده و گران قیمت اتصال کلید، انتقال برق بدون شکست را تضمین می کند
  • نیاز به کلیدهای تعمیر و نگهداری اضافی یا جعبه تعویض کلید را از بین می برد، که می تواند هزینه ها را کاهش دهد
  • آیا یک سیستم استاندارد با استفاده از تابلو برق موجود است
  • بسته به نیاز سایت، می توان از حفاظت کامل MCB (Miniature Circuit Breaker) یا MCCB (Moulded Circuit Breaker) کاملاً متنوع استفاده کرد.
  • به راحتی می توان ترمینال های بزرگتر را برای کابل های بزرگتر در آن قرار داد
  • گزینه ای برای استفاده از امکانات سفر خاموش برای اضطراری خاموش شدن برق (EPO) در سوئیچ های ورودی و بای پس
  • می تواند در ساعات عادی نصب شود، که UPS را قادر می سازد در ساعات عادی بدون نیاز به خاموش شدن بیشتر نصب شود.
این مطلب را از دست ندهید   باتری اینورتر 3000 وات
0/5 (0 نقد و بررسی)