نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بهترین اینورتر و یو پی اس UPS برای خانه

وضعیت منبع تغذیه در هند همچنان خراب است که قطع برق از 2 تا 4 ساعت در شهرها و 8 ساعت یا بیشتر در شهرهای کوچک و روستاها وجود دارد. این امر مدیریت زندگی روزمره را دشوار می کند و بنابراین نصب پشتیبان گیری از قدرت اجتناب ناپذیر است.

راه حل های جانبی

اگرچه راه حل های زیادی برای این مشکل وجود دارد اما متداول ترین راه حل که اکثر مردم در هند استفاده می کنند. این است که به سراغ سیستم Inverter-Battery بروید. اما وقتی کسی قصد خرید اینورتر را دارد، اولین سوالی که به ذهن او خطور می کند این است که (بهترین باتری اینورتر یا UPS برای خانه در هند در سال 2021 کدام یک است؟) و چگونه می داند که چه چیزی برای نیازهای آن مناسب است. در این پست سعی خواهیم کرد به این سوال برای شما پاسخ دهیم.

هنگامی که به خرید اینورتر جدید فکر می کنید، مهم است که از حقه های بازاریابی فرار کرده و برخی از واقعیت های اساسی را درک کنید، در نهایت قبل از خرید اینورتر، کمک زیادی خواهید کرد. انتخاب نوع مناسب سیستم اینورتر / باتری یکی از این فاکتورهای مهم است. و نه تنها انتخاب یک سیستم باتری اینورتر مناسب، انتخاب راه حل مناسب که نیاز شما را برطرف می کند مهم است. در این پست کمی طولانی، ما در مورد راه حل های مختلف تهیه پشتیبان برق، جوانب مثبت و منفی آنها در شرایط مختلف بحث خواهیم کرد.

راه حل های مختلف منبع تغذیه جایگزین چیست؟

  • اینورتر: یک وسیله ساده است که برق را از شبکه در یک باتری ذخیره می کند و از برق DC (جریان مستقیم) باتری استفاده می کند و آن را به AC (جریان متناوب) تبدیل می کند که توسط وسایل خانگی استفاده می شود. اگرچه به جای یکدیگر استفاده می شود، اما اینورتر و UPS کمی متفاوت هستند و ما در ادامه این پست توضیح خواهیم داد. اگر می خواهید از لوازم خانگی کوچک مانند چراغ، پنکه، تلویزیون، کامپیوتر و غیره پشتیبان تهیه کنید، اینورترها خوب هستند. اینورترهای بزرگتر این روزها همچنین می توانند از یخچال، ماشین لباسشویی و آسیاب مخلوط کن پشتیبانی کنند. اما سپس افزودن این لوازم بزرگ به طور قابل توجهی اندازه سیستم اینورتر-باتری را افزایش می دهد و بهتر است اگر بتوان از استفاده از آنها در اینورتر جلوگیری کرد. استفاده از اینورتر برای AC به شدت توصیه نمی شود.
  • مجموعه های DG: مجموعه های DG از انرژی دیزل برای تولید برق استفاده می کنند. آنها به جای ذخیره سازی، برق فوری تولید می کنند. آنها برای بارهای بزرگتر مناسب هستند. بنابراین اگر می خواهید AC، یخچال، موتور و غیره را با پشتیبان گیری از برق کار کنید، استفاده از مجموعه DG می تواند راه حل خوبی باشد.
  • انرژی خورشیدی: PV خورشیدی به آرامی و به طور مداوم محبوبیت می یابد و یک روش عالی برای تولید پشتیبان برق است. انرژی حاصل از نور خورشید به برق تبدیل شده و در باتری ها ذخیره می شود. با این حال محدودیت های Solar Power مشابه اینورترهای معمولی است، بنابراین هنوز بهترین راه حل برای بارهای بزرگتر نیستند.
این مطلب را از دست ندهید   انواع باتری صنعتی

اکنون ما در بخشهای مختلف این وب سایت به طور مفصل به هر یک از آنها خواهیم پرداخت، اما در این مقاله، ما بیشتر به سیستم اینورتر باتری خواهیم پرداخت.

ابتدا نیاز مورد نیاز خود را درک کنید

قبل از خرید هر یک از راه حل های ذکر شده در بالا، مهمترین چیز درک نیاز شما است. برای ارزیابی نیاز به برق، دانستن دو چیز از قبل برای شما بسیار مهم است:

کل بار مورد نیاز برای تهیه نسخه پشتیبان: این امر برای بدست آوردن اندازه مناسب اینورتر از راه حل پشتیبان برق ضروری است. و از اندازه منظور ما مقدار VA است. برای رسیدن به مقدار VA، برای شما بسیار مهم است که از وات (یا وات) هر دستگاهی که می خواهید روی نسخه پشتیبان تهیه کنید، مطلع شوید. جزئیات بیشتر در این مورد در بخش زیر توضیح داده شده است.

تعداد کل ساعات مورد نیاز برای تهیه پشتیبان: این مورد برای اندازه گیری باتری های مورد نیاز شما ضروری است (یا در DG ظرفیت لیتری مورد نیاز شما را تنظیم می کند).

برای تشبیه به شما، اتومبیل یا وسیله نقلیه ای را که در اختیار دارید تصور کنید. این ظرفیت CC مشخصی دارد (مانند 800 CC، 1200 CC، 1500 CC)، که تعیین کننده قدرت موجود در خودرو است. برق بیشتر می تواند سریعتر کار کند یا بار بیشتری را می گیرد. این شبیه مقدار VA اینورتر است، که باری را که می تواند تحمل کند تعیین می کند.

میزان سوخت (ظرفیت مخزن ذخیره) که یک ماشین / وسیله نقلیه می تواند ذخیره کند (همراه با کارایی آن) می تواند تعیین کند که چه مدت (مسافت) را می تواند طی کند. به همین ترتیب اندازه بانک باتری تعیین می کند که چند ساعت می توانید به عنوان پشتیبان دریافت کنید.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه خرید منبع تغذیه

بنابراین چه چیزی باید بدانید؟

به لیست وسایلی که می خواهید با پشتیبان و توان آنها کار کنید، نگاه کنید. برای دریافت مقادیر استاندارد مورد استفاده برای محاسبات، لیست زیر را بررسی کنید:

  • 1 طرفدار – طرفداران 75-90 وات مصرف می کنند. برای محاسبه ما 90 وات مصرف می کنیم.
  • 1 چراغ لوله – 45-50 وات را برای چراغ های استاندارد لوله در نظر بگیرید. 28 وات برای مهتابی های T5.
  • 1 CFL – 25 وات (پیش فرض) یا اگر مشخص است عدد واقعی را بگیرید.
  • 1 تلویزیون – تلویزیون های LED بسته به اندازه 30 تا 100 وات مصرف می کنند. تلویزیون های LCD 50-150 وات مصرف می کنند. CRT حدود 120 وات مصرف می کند.
  • جعبه های برتر را در هر جایی بین 8 وات تا 25 وات مصرف کنید. جعبه های تنظیم بالا با تعریف استاندارد 8 وات مصرف می کنند. جعبه های HD حدود 18 وات و جعبه های HD DVR 25 وات مصرف می کنند.
  • دسکتاپ ها بسته به نوع 120 تا 250 وات مصرف می کنند. کسانی که صفحه نمایش LCD دارند حدود 150 وات و کسانی که دارای CRT هستند حدود 250 وات مصرف می کنند.
  • لپ تاپ ها حدود 50 وات مصرف می کنند.
  • روترهای Wi-Fi، مودم ها، شارژرهای تلفن همراه و غیره 5 وات یا کمتر مصرف می کنند.
  • ایستگاه های بازی و سیستم های سینمای خانگی بسته به نوع و اندازه 100 وات یا بیشتر مصرف می کنند. این باید در کتابچه راهنمای محصول یا وب سایت تولید کنندگان موجود باشد.
  • یک کولر هوایی اتاق حدود 250-300 وات خواهد بود.
  • اجاق القایی 1000-1500 وات (یا 1 – 1.5 کیلووات) خواهد بود
  • میکسر چرخ نیز حدود 350 وات خواهد بود.
این مطلب را از دست ندهید   قابلیت UPS DSS 1500BW
0/5 (0 نقد و بررسی)