نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فناوری یو پی اس هوشمند/ در چند سال گذشته، خانوارها و صنایع ایرانی به طور فزاینده ای به یو پی اس خورشیدی روی آورده اند تا نیازهای برق خود را در میان قطعی طولانی مدت برق تامین کنند. اما با افزایش استفاده، نیاز به هوشمندتر و انعطاف پذیرتر شدن زیرساخت های شبکه کاملاً محسوس شده است. این برای اطمینان از پایداری تولید برق است. و اینجاست که یک یو پی اس خورشیدی هوشمند به عنوان راه حل وارد عمل می شود.

یو پی اس هوشمند چیست؟

یک یو پی اس خورشیدی هوشمند در نظر گرفته می‌شود که زیرساخت نرم‌افزاری قوی، توانایی ارتباط دو طرفه و همچنین معماری دیجیتال داشته باشد.

این بدان معناست که جدای از انجام عملکرد یو پی اس معمولی – تبدیل DC از صفحات خورشیدی به AC قابل استفاده برای لوازم خانگی و صنعتی – همچنین عملکردهای پشتیبانی از شبکه مانند پشتیبانی فرکانس، تنظیم ولتاژ و قابلیت‌های سواری را فراهم می‌کند. . به عبارت دیگر، به عنوان منبع تغذیه ای عمل می کند که برق قابل استفاده را در طول قطعی حداقل برای مدت زمان محدودی فراهم می کند.

فناوری یو پی اس هوشمند

یو پی اس خورشیدی هوشمند چه ویژگی هایی دارد؟

  • قابلیت API برای ادغام با نرم افزار
  • عملکردی که به تکنسین ها اجازه می دهد مشکلات تعمیر و نگهداری/عملیاتی را تشخیص دایران و پارامترهای مختلف را از راه دور و در چند ثانیه ارتقا دایران.
  • تطبیق پذیر و داشتن توانایی ارسال/دریافت سریع پیام برای به اشتراک گذاری داده های گرانول با ذینفعان اصلی
  • سخت افزار مبتنی بر سیلیکون بسیار کارآمد که عملکرد آن را می توان با یک پلت فرم نرم افزاری کنترل کرد
این مطلب را از دست ندهید   تعمیر صحیح باتری اینورتر

توجه: یک API (رابط برنامه نویسی برنامه) اساساً مجموعه ای از دستورالعمل های برنامه نویسی برای دسترسی به ابزار/نرم افزار مبتنی بر وب است.

مزایای یو پی اس خورشیدی هوشمند

پیاده‌ سازی یو پی اس خورشیدی هوشمند یک راه عالی برای افزایش عملکرد سیستم خورشیدی، کاهش هزینه‌ها و کاهش شدید زمان خرابی است. در بازار، طرح‌ های مقرون ‌به‌ صرفه و هوشمند زیادی خواهید یافت که بازده انرژی را حتی در چالش ‌برانگیزترین مکان‌ ها به حداکثر می‌ رسانند. همچنین، از آنجا که عملکرد آنها را می توان از طریق برنامه ها یا یک وب سایت از نزدیک ردیابی کرد، می توان تعمیر و نگهداری را در اولین نشانه های مشکل انجام داد.

علاوه بر این، مزیت مقیاس پذیری نیز وجود دارد. با توجه به توانایی ذینفعان برای ردیابی جزئیات حتی جزئی از عملکرد و عملکرد منظومه شمسی، آنها بینش بسیار خوبی در مورد نحوه اجرای آن در مقیاس بزرگتر در دراز مدت خواایران داشت.

چند چالش در پیاده سازی یو پی اس خورشیدی هوشمند

یک چالش کلیدی که سازندگان یو پی اس خورشیدی هوشمند با آن روبرو هستند، هزینه های سختگیرانه انطباق است. پیروی از استانداردهایی مانند IEC/IEEE که به امکانات پیشرفته برای آزمایش رفتار یو پی اسها در شرایط پیچیده مانند کنترل فرکانس نیاز دارد، با توجه به نبود امکانات آزمایش کافی، بسیار دشوار است.

و فقدان این گواهینامه ها می تواند منجر به ورود محصولات بی کیفیت به بازار با ادعای “هوشمندی” شود و فشار زیادی بر شرکت هایی وارد کند که با مقررات مطابقت دارند.

علاوه بر این، چالش انتخاب شبکه مناسب وجود دارد. این موضوع با عدم دسترسی به شبکه های مناسب و دسترسی شبکه های موجود بدتر می شود.

این مطلب را از دست ندهید   تأمین برق غیرقابل انعطاف

آینده یو پی اس خورشیدی هوشمند در ایران

با توجه به هدف بلندپروازانه ای که دولت برای تولید 175 گیگاوات انرژی تجدیدپذیر تا سال 2022 در نظر گرفته است، چشم انداز یو پی اس خورشیدی هوشمند، به ویژه یو پی اس رشته های هوشمند و یو پی اس شبکه هوشمند، کاملاً مثبت به نظر می رسد. فناوری یو پی اس هوشمند به ویژه در دهه جاری اهمیت دارد. به توانایی آن در ارائه برق پایدار و مقرون به صرفه، صرف نظر از اینکه شبکه در سال های اخیر چقدر پیچیده شده است.

نتیجه

انرژی خورشیدی به دلیل مقرون به صرفه بودن، طبیعت دوستدار محیط زیست و نیازهای کم تعمیر و نگهداری، آینده تولید برق است. اما گاهی اوقات، پیمایش در دنیای خورشید می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر تازه با آن آشنا شده اید.

سیستم یو پی اس چه استفاده ای دارد

0/5 (0 نقد و بررسی)