نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

با سیستم ups از قطع برق جلوگیری کنید

بسیاری از مشاغل موفق وجود ندارد که بتواند بدون برق عملکرد خوبی داشته باشد. به راحتی می توانید بدترین سناریوها را تصور کنید و داستان های ترسناک واقعی را پیدا کنید: کسب و کار همهمه است و همه چیز درست با دنیا به نظر می رسد، تا زمانی که ساختمان یا سایت قدرت خود را از دست بدهد.

چرا که بلافاصله نگران جان، جراحت، ایمنی و خسارت می شوید، چراغ ها خاموش می شوند، صفحه رایانه تاریک می شود، ماشین آلات متوقف می شوند و صدای تولید فریاد متوقف می شود. شما همچنین نمی خواهید یکی از مشاغل آمریکایی باشید که سالانه به طور کلی حدود 50 میلیارد دلار به دلیل قطع برق ضرر می کنند. این حقایق نیاز به یک طرح پشتیبان ناامن را تأیید می کنند.

هر سناریوی خاموش باعث ایجاد نگرانی و تعجب در بین کارمندان و همچنین استرس و فشار برای تیم مسئول می شود. همه به جای کار کارآمد، دور پنجره ای جمع می شوند تا علت را ببینند یا در مورد آن بحث کنند، که این یکی از موارد مختلف است.

دلایل مشترک برای از دست دادن قدرت

شرکت های تاسیساتی به طور معمول دلایل هرگونه قطع برق را در خبرنامه یا گزارش های عادی خود خلاصه می کنند. علل از همه موارد موجود در لیست بالا گرفته تا حیواناتی که به ترانسفورماتور و سایر اجزا راه پیدا می کنند. قطع برق چند ثانیه یا چند روز طول می کشد، عملیات تجاری باید ادامه یابد. و آنها به این کار به طور مداوم و مداوم نیاز دارند

این مطلب را از دست ندهید   نکات مهم افزایش عمر باتری

علل ممکن است متفاوت باشد، اما قطع ارتباط باعث نگرانی در مورد چگونگی پایان یافتن پروژه ها به موقع و با بودجه می شود. هر مشاغل و خانگی برای عملکرد و قطعاً برای پیشرفت خود به چراغ، گرما، تجهیزات و سایر ملزومات نیاز دارد. بدون برق، آسیب، از دست دادن، خسارت و کاهش درآمد به واقعیت ناخواسته تبدیل می شوند.

اکنون وقتی وقفه ای در منبع تغذیه ایجاد می شود یک سناریوی متفاوت را تصور کنید. یو پی اس با قطع شدن کوتاه مدت همه کارها را به صورت یکپارچه انجام می دهد. در صورت قطع طولانی مدت، زمان زیادی را برای تبدیل به منبع تغذیه جایگزین فراهم می کند. تصور کنید که ساختمان شما ساختمانی است که علی رغم شرایط مدام زمزمه می کند و افراد درون آن به جای هرج و مرج آرامش را تجربه می کنند.

سیستم های تامین برق غیرقابل انعطاف چیست؟

UPS مخفف منبع تغذیه بدون وقفه است. و با داشتن یک سیستم کامل می توانید (قطع برق) را از لیست نگرانی های خود حذف کنید. همچنان که اهمیت حفظ نیرو در سیستم ها و عملیات ضروری بیشتر و بیشتر می شود، این فناوری همچنان در حال بهبود است.

بسیاری از مردم نمی دانند که جهان داده محور چه میزان نیاز کلی انرژی را تغییر داده است، زیرا اینترنت و داده های کلان به طور کلی تقاضا برای انرژی پاک تر و قابل اطمینان را افزایش می دهند. افزایش انرژی، جهش یا افت انرژی باعث نوسانات و بی نظمی هایی می شود که می تواند بر تجهیزات و داده های شما تأثیر منفی بگذارد، بنابراین سیستم ها جریان برق تمیز، ثابت و بی وقفه ای را ایجاد می کنند که از آن در برابر آن محافظت می کند.

این مطلب را از دست ندهید   بوق زدن محصول Back-UPS APC

بسیاری از آنها مفهوم قدرت پشتیبان گیری را (طرح پشتیبان) می نامند و یو پی اس قسمت عمده ای از آن را بازی می کند. یو پی اس ممکن است یک پیکربندی تک فاز یا سه فاز باشد و می تواند توسط مجموعه ای از باتری ها یا یک جز fly چرخ دنده تغذیه شود.

به طور کلی، یک سیستم منبع تغذیه بدون وقفه می تواند از جعبه سیاه کوچکی باشد که در جایی نزدیک میز شما قرار دارد و از رایانه شخصی شما محافظت می کند تا مدل های مگاواتی، مگاواتی با ظرفیت برای تأمین قدرت تجارت بزرگ.

0/5 (0 نقد و بررسی)